29 ianuarie, 2009

bucataria....


Ieri a venit in vizita cea mai buna prietena a mea. Am discutat despre ... prajituri. E o discutie noua intre noi doua pentru ca din punctul asta de vedere eram total opuse. Daca pentru mine gatitul era un mod de relaxare si un mod de "intalnire a mea cu mine insami" pentru ea era o obligatie casnica de care fugea de cate ori avea ocazia. Cand s-a casatorit chiar imi faceam griji ca nu se prea apropia de ustensilele de gatit. Apoi incet, incet, atat cat ii permite timpul, s-a imprietenit oarecum cu ele. Cand aparut minunea vietii ei: fetita, relatia ei cu bucataria s-a imbunatatit simtitor. Dar nu m-am gandit ca o sa ajunga sa ii placa si mai ales sa faca prajituri. M-am gandit ca probabil a venit vremea ca adolescenta rebela de alta data sa devina FEMEIE in toata puterea cuvantului. Eram atat de mirata de noua ei indeletnicire incat nu cred ca am gasit cuvintele potrivite sa ii arat cat de mult ma bucur pentru ea. Dar cel mai mult m-a induiosat cand mi-a cerut retele prajiturilor copilariei mele. Prajituri cu care am crescut, pe care am invatat sa le fac la varsta adolescentei si inca le fac de cate ori am ocazia, prajituri pe care le gasea mereu la mine acasa. Si daca tot am vorbit despre ele m-am gandit sa infiintez o noua rubrica pe blog: caietul cu retete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.