17 iunie, 2009

astazi


O alta zi ploioasa. Adevarul e ca atunci cand m-am mutat la tara ma gandeam cu groaza la aceste zile ploioasa si noroioase. Acum mi-s tare dragi. Chiar daca urmatoarele zile dupa ploaie sunt prinsa in vartejul smulgerii buruienilor. Si chiar daca iesirea in sat e o adevarata aventura. Dar ploaia e o binecuvantare pentru gradinuta mea in formare.Fasolea e vesela, florile zambesc iar rosiile... rosiile mai cer apa. Tare nesatule mai sunt.... Dar cel mai mult imi place aerul. Miroase a ud si a proaspat. Si felul cum straluceste natura in razele soarelui de dupa ploaie.

4 comentarii:

  1. Nimic nu se compara cu aerul curat de la tara si cu natura aceasta minunata...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce norocoasa esti! ce mult imi doresc si eu sa ma mut la tara! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. He he natura este medicament pentru suflet. Si daca medicamentul asta l-ai gasit deja inseamna ca drumul tau a fost deja trasat. Abia astept sa iti vaz oaza de verdeata.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.