04 iulie, 2009

un nou proiect


Ca oricine, sau poate mai mult, am avut o gramada de vise. Imi imaginam cum va fi viata mea. Erau diverse variante, poate ca in anumite perioade cate una pe zi, toate avand o trasatura comuna: voi face ceva remarcabil, care va ramane peste ani, in urma mea, chiar daca numele meu nu va figura nicaieri. Ca o confirmare a acestui fapt era si faptul ca nu pot trece neobservata. De ce? Nu am gasit raspuns la aceasta intrebare. Stiu doar ca nu pot fi invizibila, stearsa sau neinteresanta. Oricat m-am straduit. O vreme am valorificat aceasta "trasatura" a mea. Sau am incercat. Apoi m-am izolat. De lume, de prieteni si chiar de mine insami.
Acum cateva luni, odata cu casatoria, mi-a trecut prin minte ca menirea mea e sa ajut oamenii. Asa ca zilele astea, odata cu ultimile schimbari din viata mea, ideile mele au inceput sa se aseze intr-un mic proiect realizabil. Si ca o persoana consecventa, odata cu caietul de notite a aparut si un nou blog. Cu pasi mici si siguri. Mi-a luat cateva zile sa gasesc o "fata". Dupa cateva "importuri" de teme m-am hotarat la o fata predefinita , la un nume si un antet. Urmeaza pozele. O sa va tin la curent (pe toti cei interesati de literile insirate de mine pe diverse teme) atat cu evolutia micului meu copiloblog cat si a priectului initiat. Si probabil o sa cer ajutor atunci cand o sa simt ca ma impotmolesc.

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.