11 iulie, 2009

zarzavat congelat


Deoarece folosesc foarte mult marar la mancaruri iar iarna mararul uscat nu are aceeasi aroma, am descoperit la soacra mea o modalitate de "conservare" astfel incat sa isi pastreze si aroma si textura. Modalitatea am extins-o si la patrunjel, leustean si alte verdeturi:
mararul proaspat cules, ales bine si fara strop de apa pe el (nespalat - din gradina proprie merge, din piata trebuie spalat si uscat foarte bine fara sa se vestejeasca)tocat marunt (la dimensiunea pe care o folositi de obicei) se pune in pungi si se baga la congelator.
Eu am preferat pungute mici cat folosesc o data sau de doua ori.
Daca ramane apa pe zarzavat, in momentul congelarii aceasta se aschiaza spargand celulele si la dezghetare avem o masa gelatinoasa verde.

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.