31 ianuarie, 2010

Doar eu

Am preluat leapsa-chestionar de la Mihaela13o si am raspuns la intrebari:
Principala trăsătură a caracterului meu: incapatanarea

Calitatea pe care o prefer la un bărbat: sensibilitatea
Calitatea pe care o prefer la o femeie: loialitatea
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ca mi-au ramas alaturi de-a lungul timpului
Principalul meu defect: sunt prea direct, chiar caustica
Ocupaţia mea preferată: casa si gradina
Visul meu de fericire: camin (sot si multi copii) la tara, pe varful unui deal cu o priveliste frumoasa
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: singuratatea intr-o garsoniera la etajul 10
Ce-aţi vrea să fiţi? ceea ce sunt
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Romania
Culoarea preferată: maroul
Floarea preferată: frezia
Pasărea preferată: vulturul
Prozatorii mei preferaţi: Rebreanu, Coelio
Poeţii mei preferaţi: Minulescu
Eroul meu preferat: Fat Frumos
Eroina mea preferată: Alba ca zapada
Compozitorii preferaţi: nu am
Pictorii preferaţi: Grigorescu
Eroii din viaţa reală: nu am
Eroinele din istorie: nu am
Bautura şi mâncarea preferate: sucurile naturale si orezul
Numele preferat: Ioana
Ce detest cel mai mult: minciuna
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nici unul
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: nici una
Darul natural pe care-aş vrea să-l am: il am (sa vad bunatatea din oameni)
Cum aş vrea să mor: nu m-am gandit
Starea de spirit actuală: multumita
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: toate daca sunt facute pentru prima data
Deviza mea: nimic nu e intamplator, totul se intampla cu un scop

Un comentariu:

  1. Merci frumos că ai preluat chestionarul! Ai dreptate: nimic nu este întâmplător! :) O zi însorită să ai!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.