31 ianuarie, 2010

leapsa

Am primit o leapsa-chestionar de la Mihaela13ro. Intrebarile sunt:
Principala trăsătură a caracterului meu:

Calitatea pe care o prefer la un bărbat:
Calitatea pe care o prefer la o femeie:
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:
Principalul meu defect:
Ocupaţia mea preferată:
Visul meu de fericire:
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:
Ce-aţi vrea să fiţi?
Ţara în care-aş vrea să trăiesc:
Culoarea preferată:
Floarea preferată:
Pasărea preferată:
Prozatorii mei preferaţi:
Poeţii mei preferaţi:
Eroul meu preferat:
Eroina mea preferată:
Compozitorii preferaţi:
Pictorii preferaţi:
Eroii din viaţa reală:
Eroinele din istorie:
Bautura şi mâncarea preferate:
Numele preferat:
Ce detest cel mai mult:
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult:
Darul natural pe care-aş vrea să-l am:
Cum aş vrea să mor:
Starea de spirit actuală:
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă:
Deviza mea:

Pentru că eu am răspuns la acest chestionar în articolul Doar eu, o să dau această leapşă mai departe la următorii din listă (dacă doriţi, puteţi prelua şi întrebările de la chestionarele Pivot, Calle & Bouillier ):


Lista e scurta deaorece am mari probleme cu internetul.

Un comentariu:

  1. BlogWidget - ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau.
    Sau un posibil parteneriat reciproc avantajos, Sustine BlogWidget, detalii si bannere la alegere la pagina de contact.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.