01 ianuarie, 2010

prima zi ... a anului 2010



Din prima zi a blogului, fiecare zi e o prima zi. Astazi e prima zi a noului an. O lista de dorinte am scris aici. E scurta dar cuprinzatoare. Privind retrospectiv la 2009 pot spune ca e primul an cand nu am pierdut nimic. Primul dupa o serie destul de lunga in care am tot enumerat pierderile. 2009 a fost un an in care am inceput sa castig. Nu financiar ci uman, sentimenta, emotional. In 2009 am "castigat" un sot, un copil si un camin. Si in mod surprinzator am "castigat" o noua viziune asupra vietii mele. A fost un an in care am realizat ca nu imi doresc o cariera (chiar daca zodia imi spune cu totul altceva), ci o viata linistita in jurul casei. Si asta nu ca o etapa "de vindecare". Ci ca un mod de viata. Visez la o gospodarie la tara. Visez sa ma pot ocupa de curte, gradina, casa, copii si sot. Si atat.
Surprinzator pentru mine daca privesc in urma, la ce am facut pana la varsta asta. Surprinzator pentru cei ce m-au cunoscut cu ani in urma. Dar si mai surprinzator e pentru parintii mei care isi doreau o "alta viata" pentru mine. Sincer, in momentul in care am constientizat ca asta imi doresc am fost si eu surprinsa. Dar si mai surprinsa am fost cand sotul meu a zambit aprobator cand i-am descris noua mea "viziune" asupra vietii viitoare...

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.