08 februarie, 2010

tragedie - rugaminte

De dimineata a venit vestea: parintele Daniel a avut accident de masina la iesire din Roman spre Iasi. Un microbuz a intrat pe contrasens. Urat. Un preot tanar, calm, linistit. Apoi am aflat ca era in masina cu sotia si cei doi copii ai lor: unul de 3-4 anisori si o gagalice de cateva luni. Dar vestea cu adevarat proasta a venit dupa pranz: parintele e in coma la Iasi, a fost scos de catre echipa de descarcerare avand partea stanga a fetei mutilata iar sotia are maxilarul rupt. Se pare ca copii "au scapat" doar cu zgarieturi pe langa spaima trasa.
Rugamintea mea e pentru toti cei care citesc aceste randuri sa treaca numele parintelui in rugaciunile lor iar pentru cei care nu se roaga, ii rog sa trimita ganduri bune de insonatosire grabnica parintelui. E un suflet mare dar ce e mai important e ca exista acele sufletele mici ce au nevoie de parintii lor pentru a creste.
Deci pentru parintele Daniel cu sotia si copii  rugaciuni si ganduri bune de insanatosire.

11 comentarii:

  1. Sa ii dea Domnul insanatosire grabnica!Si familiei Parintelui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le dea bunul Dumnezeu putere si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ioana, sa ne tii la curent cu starea parintelui si a sotiei dumnealui... Domnul sa ii aiba in paza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Incercati sa nu mai faceti reclama unui blog in acest fel. ati fi putut sa scrieti despre acest lucru pe unul din grupuri si ar fi fost, poate, suficient.
    Nu castigati la trafic, din contra, e posibil ca google sa va incadreze la spam si sa va blocheze la "search google" pe perioada de luni de zile.
    O sa ne rugam pentru parintele acela.
    In plus, este ilegal ceea ce faceti ("spam" adica....). Un bun crestin respecta legea civila!

    RăspundețiȘtergere
  5. D-le Catalin... sunteti absurd.. Doamne fereste..
    Ne vom ruga si noi pt par. Daniel, ce tragedie:(((

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu știu dacă acest Cătălin Marin cunoaște legea civila sau are vreo idee măruntă despre solidaritatea creștină, mai ales când se referă la persoane care au suferit o tragedie și care au nevoie de o rugăciune de la semenii care pot face asta din suflet. Oricum, îmi pare rău că și cel mai mărunt gest de solidaritate este astăzi suspectat de interese josnice.
    Ioana, eu am preluat imediat după Natalia apelul tău și l-am postat pe blog, chiar și acum m-am cutremurat când am auzit că Părintele Daniel și-a pierdut ochiul, slavă Domnului că a ieșit din comă și că preoteasa și pruncii sunt cât de cât bine! Să dea Domnul să se recupereze toți cu bine. Nu mai lua în seamă asemenea aiureli cu spamul și publicitatea, un asemenea comentariu nici nu merită publicat, ca nu cumva acest om să-și facă printr-o asemenea atitudine regretabilă- PUBLICITATE nemeritată!

    RăspundețiȘtergere
  7. SUNT DIN BASARABIA DAR STIU CA DUMNEZEU ESTE ORIUNDE SI MA VOI RUGA SI EU PENTRU ACESTA FAMILIE DUMNEZEU SA AJUTE

    RăspundețiȘtergere
  8. IN PRIMUL RAND IL ROG PE BUNUL DUMNEZEU SA AIBA MILA DE COPILASI PREOTULUI, SI SA LE REDEA BUCURIA DE A-SI VEDEA DIN NOU TATAL SANATOS, SA-L SLUJASCA PE DUMNEZEU CU MULT ZEL .AMIN

    RăspundețiȘtergere
  9. AS RUGA DIN TOT SUFLETUL, SA AM O VESTE DESPRE ACEASTA FAMILIE,SA CONTINUAM SE NE RUGAM PE BUNULDUMNEZEU SA AIBA MILA DE COPILASI.AMIN

    RăspundețiȘtergere
  10. DOAME AJUTA
    SANATATE PARINTELUI DANIEL , SHI D-NEI PREOTESE .
    LE DORESC COPIILOR SA AIBA AMBII PARINTZI SANATOSHI, SHI SA-I CREASCA MARI ...
    DUMNEZEU SA AIBA GRIJA DE TOTZI .
    DOAMNE AJUTA
    RODICA-STEFANIA STAN ,CU FAMILIA DIN ITALIA

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.