20 martie, 2010

drumurile noastre toate....

Fac naveta zilnic cu copilul in oras. Un traseu de 34 de km dus si apoi inapoi. Din care 20 pe o sosea judeteana, 12 pe sosea comunala iar 2 pe un drum de tara pietruit. Fara sa iau in calcul ulita nepietruita unde nu pot intra in fiecare zi. Dar asta e. Nu sunt fonduri pentru dezapezit iarna in comuna deci cum as putea avea pretentia sa fie de pietris?
Dupa ce s-a luat zapada, pe soseaua judetean a aparrut cateva cratere bineinteles. O portiune de 10-15 m unde trebuie sa incetinesc sau sa merg pe celalat sens daca e liber. Cam o saptamana am bombanit la adresa responsabililor apoi a aparut asfaltul uscat si problema a fost oarecum remediata pana se poate turna "plomba" aferenta.
Apoi a aparut plimbarea in Maramures. Pana la Poiana Teiului drumul bun. Foarte putine gauri in asfalt si acelea ocolibile pe langa zonele obisnuite de alunecare de teren. Dar cand am ajuns in zona Toplita a inceput calvarul. Nu aveam ce ocoli. A fost o portiune de drum cand am preferat sa mergem pe un traseu cu drum pietruit decat pe sosea. Si ne rugam sa ajungem cu toate rotile inapoi acasa. Cand am revenit pe soseaua "mea" judeteana, i-am cerut scuze de bombanelile vechi si am promis ca o sa apreciez "responsabilii" de judeteana. Arata foarte bine comparativ cu drumurile din Ardeal.
"Plimbarea" a fost de fapt pentru a ne lua o noua masina. O "baba" de 15 ani cu doar 126.000km.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.