11 martie, 2010

"Hristos impartasit copiilor"

Cu ceva timp in urma am gasit aici cateva articole interesante pentru copii cu imagini de colorat. Mi-a placut enorm ideea. O abordare mai pentru varste fragede. Apoi am aflat despre proiectul "Hristos impartasit copiilor" si mi s-a parut o idee foarte buna dar cam putin mediatizata si spre surprinderea mea Moldova e mai lenesa (si se spune in general despre ardeleni ca sunt inceti dar se pare ca moldovenii stau "pi loc" daca nu merg inapoi). Astazi cu bucurie am aflat de aici ca cineva cu un suflet imens: Natalia a pus bazele unei intalniri virtuale pentru schimb de pareri, de idei si mai ales de sustinere reciproca atunci cand apar piedici sau cand delasarea specific romaneasca tinde sa inabuse astfel de initiative.
Felicitari!
Urez noului blog http://hristosimpartasitcopiilor.blogspot.com/ viata lunga si sa fie de folos tuturor celor interesati de sufletul lumii ortodoxe: copii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.