22 septembrie, 2010

mica mea "cafenea"

Generic am numit-o cafenea pentru ca de fapt e o mica carciuma de tara. La mare cautare e ciocolata calda ornata cu frisca si granule decorative de cacao si placintele cu branza. Sotul meu zicea astazi ca ar trebui sa facem doua sali: una de care sa se ocupa el, unde sa se auda muzica populara si inca una in care mesele sa fie pline de carti si jocuri pentru copii, pentru ca atunci cand sunt eu acolo locul e plin de copii care savureaza ciocolata calda si produsele de patiserie. Cu ceaiurile nu prea am avut succes. Doar ceaiul de iasomie se mai savureaza din cand in cand la o discutie "intre fete". In rest, clienti permanenti la cafeaua de dimineata, la pauza de pranz sau "barfa de seara".

4 comentarii:

  1. Cafeneaua cu ciocolata si placinte... Unde este cafeaua la ibric ?:) Si tigara aferenta... Si rahatul cu apa rece :)))))) Si ciubucul... BAFTA MULTA.

    RăspundețiȘtergere
  2. mult spor si succes in afaceri draga mea >:D< sunt sigura ca o sa fie okay, mai ales pentru ca stiu ca pui 100% sufletel in tot ce faci.

    ai grija de tine, sa stii ca nu te-am uitat

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, ajuta! Si in timp ce te invidiez, te invit intr-o zi sa bei cafeluta virtuala cu mine si prietenele blogului.

    Chiar maine, te astept cu drag la cafeaua de dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  4. http://adriana-dardindar.blogspot.com/2010/10/cafea-cu-el-si-ea.html

    usa de intrare la cafenea in ziua in care ai fost printre invitatii de onoare

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.