27 decembrie, 2010

....

Fara cuvinte am ramas astazi. Nu am reusit sa gasesc nici scuze, nici justificari pentru o atitudine pe care mintea mea nu o poate concepe. Lipsa bunului simt m-a socat intotdeauna.
Se spune ca nu putem fi dezamagiti decat atunci cand avem asteptari... Si aveam o singura asteptare: sa ma insel, sa cred ca intuitia mea a gresit de data asta, ca anumiti oameni nu pot fi atat de meschini, de ipocriti si de fatarnici. Dar nu m-am inselat, intuitia mea si ingerasul meu nu au gresit de data asta si anumiti oameni pot fi fatarnici si ipocriti. Trebuie sa imi intre bine in minte si in suflet ca anumiti oameni au imbracat o uniforma doar de dragul avantajelor financiare si nu din convingere sau chemare interioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.