25 decembrie, 2010

Mos Craciun

A venit si Craciunul.
Si avem cel mai frumos brad. Doar bradul l-am cumparat noi. Luminile, globurile, beteala le-a adus Mos Craciun. De fapt le-a trimis (prin posta sau curier). Si credem ca avem cele mai frumoase podoabe. Vorba copilului meu: un brad plin de dragoste. Cele mai multe "globuri" sunt lucrate manual. Stelute crosetate, globuri si stelute din paie si ceva mai inedit: figurine din aluat copt. Si bineinteles goblenul cu Mos Craciun (salvat dar cam afumat) sa ne aminteasca ca magia Craciunului inseamna dragoste.
Din pacate anul acesta e primul an cand nu reusesc sa termin totul la timp. De fapt am mai impodobit si astazi si prin casa si bradul. Cadourile lui Matei au venit in cursul saptamanii si nu le-am mai pus sub brad dar in timp ce impodobea bradul a tinut sa faca "inventarul" lor asa cum am facut si noi.
Ieri din pacate am lipsit la impartirea darurilor, a fost doar sotul meu si eu am auzit doar povestirea. Dar am putut sa mi-o imaginez pe Artimiza (babuta de la azil de care avem grija) cum a luat punguta si a strans-o la piept murmurand zeci de "saru'mana" cu ochii in lacrimi chiar daca a fost destul de saracut cadoul (fructe si sosete). Iar bucuria ei simpla ne-a luminat sufletele.
Maine avem musafiri si am emotii. E prima data cand sunt gazda in casa noua iar "musafirii" vin pentru prima data la noi de cand ne cunoastem. O zi mai oficiala....
Din pacate nu pot "imortaliza" momentele.... Sper sa se rezolve si asta cat mai curand....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.