07 ianuarie, 2011

Calendarul lucrarilor in gradina mea

Asa se numea cartea pe care mi-am dorit-o, am gasit-o la o librarie online, am comandat-o dar nu mi-a ajuns deoarece nu se gasea pe stoc. Si atunci mi-a venit o idee: sa imi fac propriul calendar de lucrari. Anul trecut am gradinarit dupa o carte despre gradinarit intr-un sistem mixt (flori si legume) mai ecologic. Din pacate informatiile au fost relativ putine iar cartea nu a rezistat incendiului. Din fericire agenda in care imi notam ce mai faceam prin gradina a scapat asa ca anul asta imi voi face un calendar aici pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.