23 martie, 2011

forum

Zilele trecute, cineva mi-a lasat un comentariu in care scria ca are multe intrebari de pus despre viata la tara. Pentru ca nu e singura persoana care vrea sa stie mai multe despre cum mi s-a schimbat viata dupa mutarea la tara si pentru ca nu sunt singura care a facut un asemnea pas am facut un forum unde se pot pune intrebari si se pot gasi raspunsuri. Este pe o platforma mai putin pretentioasa si cu putine posibilitati grafice dar cred eu ca e mai comod asa decat corespondente mail. Asta pentru ca timpul meu in fata calculatorului este limitat si e bine ca experientele spre o viata mai sanatoasa sa poata fi impartasite si sa invatam unii de la altii.
Pentru cei care au intrebari, pentru cei care au experienta unei gradini, curti sau casa la tara dar si pentru cei care vor sa schimbe pareri si impresii la nivel teoretic va astept pe http://www.viatalatara.forumup.com/.
Multumesc!

3 comentarii:

  1. Scuze ..nu ma pot inscrie pe forum...
    Nu gasesc sectiunea de inscriere.
    Alex

    RăspundețiȘtergere
  2. imediat sub fotografia de sus este o bara orizontala cu butoane: "pagina de start...", "FAQ", "Cautare" .... "Inregistrare" si "autentificare".
    sub bare este reclama forumului... E cam mica ce e drept dar asta e formatul....

    RăspundețiȘtergere
  3. Am gasit, multumesc ..la mine nu se incarcau butoanele respective ..asa ca am dat click pe spatiile goale pana am gasit login-ul
    multumesc

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.