28 iunie, 2011

o prima zi

Nici o secunda nu m-am gandit, cu ani in urma cand mi-am denumit blogul, ca o sa fie un titlu mereu valabil. A fost o vreme cand imi doream sa nu mai fie nici o "prima-zi" ci doar o urmatoare zi. A fost o vreme cand imi doream sa renunt la blog, dar din fericire nu m-a lasat sotul meu. Asa ca "prima-zi" a ramas o marturie a multor zile si a multor particele din sufletul meu. Eterna "prima-zi" a devenit mai mult decat "file de jurnal" cum l-a caracterizat cineva la inceput. A devenit o oglinda a sufletului, a preocuparilor si a evenimentelor din viata mea. Privind in urma, la ce a fost si citind acum ce si cum scriu, ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a lasat acest "instrument" pentru a vedea "evolutia" gandurilor si sentimentelor mele.... Si ma bucur ca am ajuns la stadiul in care sa astept cu nerabdare o noua "prima-zi" din viata mea. Ca pot privi fiecare zi ca o prima zi si pot sa ma bucur de fiecare. Pentru ca in definitiv fiecare zi e o prima zi a noii noastre vieti....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.