09 octombrie, 2011

dar de blog

Mi-au placut cartile vechi cu cusaturi. Am si eu una de la mama. Nu stiu insa de unde o are ea. Se numeste "Modele de cusaturi romanesti" de Ana Pintilescu. Si am avut si una de broderii care din pacate s-a dus odata cu multe altele anul trecut....
Ideea blogului mi-a placut deoarece promoveaza traditia si spiritul romanesc. Iar "darul de blog" e ... un exemplu de daruire si de impartasire a credintelor si traditiilor neamului....
Felicitari Micaela pentru initiativa si pentru tot ce faci!
Cine vrea sa se inscrie la concursul  a carui premii sunt trei carti - adevarate comori, gaseste detaliile aici: http://cusaturitraditionale.blogspot.com/2011/10/dar-de-blog.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.