14 octombrie, 2011

o naluca pe sosea

O dupa-amiaza friguroasa de toamna. Venisem obosita si infrigurata acasa dar din cauza brumei cazute de dimineata trebuia sa culeg gogonelele si ardeii. Si daca tot i-am cules in vant si stropi marunti de ploia am hotarat sa ii si depozitam in putinica langa pepenii zgribuliti. Dupa ce le-am asezat cat mai artistic am descoperit ca nu ne ajunge sarea de muraturi. Si cum la ora 7 la noi in sat totul e inchis am urcat in masina si sa iesim la soseaua judeteana dupa sare (adica in al 3-lea sat). Amurgea si in serpentinele dintre sate se vede un animal pe marginea soselei, cam nauc. Nu avea nici o directie clara pentru a fi ocolit asa ca am incetinit. In lumina difuza a amurgului ni s-a parut a fi un caine mai mare. Dar cand ne-am apropiat, farurile ne-au aratat in toata splendoarea sa o caprioara speriata. Cu pasi nesiguri in loc sa se indeparteze se uita fix la faruri si parea hotarata sa se arunce in fata masinii. Am schimbat faza farurilor iar ea s-a hotarat sa ne arate superbul puf alb de la codita in timp ce se indrepta gratioasa spre dealurile de unde venise....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.