16 octombrie, 2011

o rama si.....

Am gasit cateva rame vechi de lemn. Scorojite, descleiata si decolorate. Goale si triste intr-o margine de pod. Pareau tare triste..... Apoi o fusta veche in culorile toamnei. Cu elasticul largit si cu sanse mici de a mai fi utilizata oricate imbunatatiri i-as fi adus. Au stat impreuna triste pe o masa asteptand sa imi vina mie vreo idee.
Idei s-au tot ivit dar... materialele la care ma gandeam erau .... perisabile si in concluzie mica "creatie"  ar fi avut o viata relativ scurta. Pana cand vantul si ploaia m-au "adunat" pe langa soba.... Nu aveam nici o idee despre cum avea sa arate in final. Dar am inceput.Rama era deja vopsita si uscata asa ca am intins panza sperand ca odata cu prinderea marginilor ideile se vor lega. Si am avut dreptate. O margine surfilata, o bucata de plasa ramasa pe langa, un petec de culoare, un ac si un fir de ata si.....



(cam nereusita fotografia din cauza umbrelor si a luminii)

2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.