31 martie, 2012

din batatura


Zilele astea a tot plouat asa ca m-am ocupat mai mult de casa. Pe langa "obisnuirea" cu caprele. Se pare ca dupa prima zi cand s-au obisnuit cu noul loc si au "experimentat" saritura gardului s-au linistit. Ne intelegem destul de bine. Ieri uitasem ca le trebuie si apa pe langa mancare. Asa ca nu intelegeam de ce sunt la poarta si asteapta. La urmatoarea vizita m-am dus cu galeata de apa. Intre reprizele de ploaie, am incercat sa pregatesc terenul pentru gladita. Primul "gard" va fi in spatele casei. Am greblat dar ma gandesc ca nu voi putea sapa din cauza ploii ca sa le plantez. Chiar daca gladita nu a ajuns inca, instructiunile de plantare le-am primit. Si am decis ca avem nevoie de protectie media in spatele casei. Adica plantare pe 2 randuri, alternativ, la o distanta de 25-30 cm. Doamna de la S.C. Tianap Biz SRL a avut multa rabdare cu mine sa imi explice cum trebuie plantata si in ce conditii asa ca sunt convinsa ca voi avea niste garduri superbe....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.