25 aprilie, 2012

buzunarele lui Matei

Pentru ca o gramada de maruntisuri nu isi gaseau locul prin sertare, biblioteca sau birou m-a batut la cap sa ii fac un peretar. Vazuse la vecini pentru fete si m-a intrebat daca nu pot sa fac asa ceva dar "de baieti". Am facut schite, planuri, planificari dar nu gaseam materialele potrivite ca grosime si culoare sa le pot face. Pana inainte de paste cand, am vazut la mama o salopeta de blugi de cand eram tanara. Cu pantaloni scurti si platcuta in fata cu mai multe buzunare. Asa ca am taiat-o pe laterale, am decupat "fundul" salopetei cu buzunarele aferente si le-am cusut peste cele din fata. Am mai adaugat o bara din lem in zona "curelei" pentru a o face sa trea dreapta si am transformat cataramele de la bretele in suport pentru suruburi. Cam atat. Acum "buzunarele" stau pe perete in camera lui Matei pline cu tot felul de maruntisuri:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.