14 aprilie, 2012

sambata din Saptamana Patimilor....

Ultimile ore inainte de a auzi iarasi indemnul preotului "Veniti si luati lumina!".
O zi mai linistita. Cozonacii (facuti dupa reteta soacrei) si pastile stau cuminti in debara. Drobul de pui asteapta cuminte frunzulitele de ceapa pentru a fi decorat... Aperitivele sunt si ele in asteptarea platourilor si a straielor pentru a merge la masa.... Doar borsul e suparat ca nu l-am accesorizat inca cu taitei ca sa se poata acri de incantare. Iar ouale topaie vesele in carton pandind vopseaua de alaturi in incercarea de a ghici culoarea si modelul ce il vor purta....
Mai am doar de infrumusetata casa (implicit de calcat fete de masa si mileuri crosetate) si de asezat mici decoruri si decoratiuni pe ici pe colo. Doar ca afara picura si nu pot pleca la cules de crengute iar inspiratia mea parca s-a pitit dupa norii de ploaie... Sper doar ca odata cu scaderea nivelului de cafea din ceasca sa imi revina, macar un pic, entuziasmul si creativitatea.....

2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.