14 mai, 2012

bucurii de mai

De ceva ani, luna mai are o insemnatate aparte. Pe langa bucuria florilor, a zarzavatului, a aromelor si culorilor, luna mai mi-a tot adus fel de fel de surprize. Acum 4 ani, la finalul lunii mai am descoperit, in arome de flori de salcam, o localitate pitita printre dealuri cu oameni foarte speciali. Acum 3 ani, in luna mai, in urma unei vesti mai putin bune ne-am mutat la tara. Sfarsitul lui mai a fost incarcat de emotii si sentimente. Emotii legate de necunoscutul din viitorul apropiat, de apartenenta la natura din jurul nostru si de speranta ca ne vom integra. Iar sentimentele erau pentru tot ce aveam in jurul nostru....
Anul acesta, luna mai a fost plina de peripetii.
De 1 mai, am plecat la plimbare prin imprejurimi. Tot eram liberi, gradina era cat de cat asezata asa ca am lasat imaginatia sa zboare... Cum ar fi sa avem o casuta a noastra. Si am inceput sa ne uitam dupa case. Un satuc micut, unde m-am indragostit eu de o troita cocheta si de oameni saritori in care ne-ar fi placut sa locuim. Si pentru ca ne tot uitam pe dupa garduri si comentam, o batrana s-a oferit sa ne arate cam ce case sunt goale iar pana in pranz deja discutasem cu un mostenitor care ne-a convins, cu o oferta de nerefuzat, sa ne luam o casuta. E o casa batraneasca, pitita la umbra unor peri batrani si strajuita de 2 nuci si mai batrani.



Un loc unde timpul s-a oprit iar scoartele vechi de pe pereti ne aminteste de radacinile noastre, de continuitate si de trainicie....
Apoi, cu o zi inainte de a ne apuca voiniceste de amenjat ne-am hotarat sa ne plimbam putin prin oras. Soarele caldut ne dadea sperante. Asteptam o veste, un raspuns de multa vreme iar euforia realizarilor din ultima perioada ne-a impins spre o .... reamintire. Si bine ne-a facut. Pentru ca vestile bune, la care abia indrazneam sa visam s-au materializat in sperante. Acum ne-a ramas sa asteptam ca sperantele sa se materializeze in realizari....
Se spune ca necazurile nu vin niciodata singure dar noi am descoperit ca nici bucuriile nu vin singure. Uneori vin la pachet iar alteori in avalansa.....

3 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.