29 ianuarie, 2013

cos crosetat



Dupa incendiu am ramas cu cateva jachete de diverse culori putin arse sau dogorite (patate de la caldura) dar care nu erau croite (cu taietura la cusaturi) asa ca le-am desirat si lasat in dulap asteptand sa imi vina o idee. Am cochetat cu tricotatul dar fiind bumbac cu multe fire nu imi placea rezultatul. Pana cand pe un forum cu lucru de mana am vazut niste cosuri de sfoara crosetate. Si cum imi tin "lucrul" (ce tricotez) langa pat, de regula jos m-am gandit sa imi fac un suport la gheme si andrele. Sigurul croset din casa era cel de la revista "Invat sa tricotez" dar destul de gros (nr.4). Asa ca am pus firele in 2, in 3 si apoi in 4 pana cand am fost multumita de cat de "tare" statea bucatica crosetata. Nu am respectat nici un model ci m-am lasat purtat de inspiratie (lucrat "dupa ureche"). Am vrut sa fac si un capac dar nu am fost multumita de rezultat asa ca l-am desfacut. Probabil va deveni un suport de pus pe masa sub cosuld e paine.
Sotului i-a placut combinatia de roz cu rosu asa ca a venit cu ideea sa fac naproane mici de pus sub farfurie. Probabil o sa incerc daca ma mai tine "microbul crosetatului"....

3 comentarii:

  1. Ah..cosuletul magic...si mie imi place la nebunieeee

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!..pe mien m-ar interesa sa stiu cum incepi sail lucrezi..o schema ceva daca ai avea! Sunt incepatoare in ale crosetatului, dar imi doresc sa imi realizez singura un cos in genul acesta. Multumesc anticipat:)





    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, si eu tot incepatoare sunt. Am doar cateva chestii care stiu sa le fac si de regula lucrez dupa ureche. Asa ca nici sa explic prea bine nu stiu...
    La cos am facut intai lantisor din 8-10 ochi pe care l-am unit in cerc si am festonat in jurul lui (picioruse scurte in jurul lantisorului). Tot cosul e lucrat cu cu ochiuri mici (acele x-uri de pe scheme). La randul urmator am facut 2 ochiuri de lantisor ca sa ma ridic si am lucrat 2 ochi in fiecare ochi. La ormatorul am inmultit la 2 ochi, apoi la 4 in asa fel incat sa ias aun disc plat. Cand am decis ca e gata fundul am lucrat doar un fir la ochi ca sa ramana o margine jos si nu am mai inmultit. Daca e prea inalt se lasa cosul. Ca sa fie tare trebuie ca crosetul sa fie mai mic decat grosimea firului chiar daca se lucreaza greu...
    Sper ca ai inteles ceva din explicatiile mele...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.