04 ianuarie, 2013

planuri sau liste



Se fac la inceput de an. Pana anul asta am facut si eu liste lungi cu ce as vrea sa fac. Unele realiste iar altele mai putin realiste.

 Anul asta nu mi-am pus dorinte in noaptea de revelion si nici nu am facut liste cu ce am de facut in 2013. Doar am vrea sa putem termina ce am inceput. Si asta pentru ca anul trecut realizarile au fost mult, mult peste ce am fi putut noi visa.... Poate ca e adevarat ce se spune, ca uneori ne limitam orizonturile cu ce ne propunem in timp ce Doamne Doamne are planuri mult mai mari pentru noi...
Asa ca pentru anul ce tocmai a inceput ne-am stabilit doar directii in care am vrea sa mergem restul il lasam la Voia LUI....
Doamne ajuta!

Un comentariu:

  1. La Multi Ani Corina!
    Nici eu nu mai fac planuri.Las totul sa mearga de la sine si ma rog lui Dumnezeu sa-mi dea putere sa trec peste cele rinduite de El.
    Te imbratisez cu mult drag, Corina!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.