15 februarie, 2013

Nominalizare


Am primit o nominalizare  din partea lui Melly,, căreia  îi mulțumesc si voi incerca sa raspund intrebarilor formulate de ea chiar daca, de regula nu preiau astfel de jocuri. Dar nu pot refuza o doamna atat de draguta care imi aminteste de filmul adolescentei mele....
 Leapsa are si citeva reguli. Iata-le:
1. Numește și mulțumește-i persoanei/ blogului care te-a nominalizat.
2. Scrie 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde întrebărilor propuse și formulează un alt set de 11 întrebări.
4.  Nominalizează 9 bloguri a căror STĂPÂNE le admiri și care au ca și fallowers un număr mai mic decât 200.
5. Anunță-le acest aspect pe pagina lor.

I. Multumesc pentru nominalizare. Sunt foarte placut surprinsa  din motive oarecum personale.

II. Sa scriu 11 lucruri despre mine? O sa fie c-am greu, dar voi incerca!
    1. Imi place viata la tara. Nu m-as intoarce in oras pentru nimic in lume.
    2. Imi place intelepciunea simpla intalnita la tara, fara diplome si scoli "inalte"
    3.  Ma impresioneaza intotdeauna curcubeul
    4.  Imi place sa admir apusul, vara, de pe pragul casei, ascultand sunetele satului (cocosi, vacute care se intorc de la pasune, catei care latra si vocile femeilor care cheama la masa de seara) si aromele serii (mirosul focului de lemne, a fanului si a mamaligutei)
    5. Imi plac copii 
    6. Imi place sa tricotez iarna la gura sobei
    7. Imi place sa cos goblen. E o activitate creatoare care aduce liniste si pace.
    8. Nu suport ipocrizia, infumurarea si "bagaciosii"
    9. Citesc mult psihologie aplicata
   10. Imi place sa gatesc.
   11. Prefer traditiile in locul modernismului. Imi da o senzatie de apartenenta si continuitate


III. Raspund intrebarilor puse de Melly.:
IV. 10 intrebari (haioase si serioase) de la mine pentru nominalizatele mele:
1. Mai tii minte numele nasilor tai de botez?
Doar numele de familie si ca nasa e basarabeanca.
2. Ce va place sa faceti in timpul liber?
Imi place sa cos goblen, gradinarit (nu cred ca tine de timp liber dar o fac cu placere) si sa ma plimb cu masina. 
3.Mai poti fi suparat pe un om care te-a jignit, daca vine impaciuitor la tine?
Nu tin supararea nici macar cateva ore. Merg pe principiu ca daca ceva m-a jignit inseamna ca problema e la mine, eu am ceva nerezolvat emotional, iar daca celalat a facut-o cu intentia clara de a ma lovi e posibil sa fie la el o probleme nerezolvata...
4. Va place ciocolata? De care?
Prefer frisca.
5. Ai pleca dintr-un loc de munca neplacut, dar bine platit?
Daaaa. Prefer linistea si intelegerea, Consider ca abundenta nu are nici o legatura cu banii.
6. Ti se pare o fuga de responsabilitate faptul ca unii oameni prefera sa ramina necasatoriti?
NU! Doar o alegere. Fiecare isi face propriile alegeri indiferent de parerea celorlalti.
7. Mai mergeti la teatru, cinema, opera ? Cat de des?
Imi place mult la Filarmonica, dar din pacate nu pot ajunge cat de des mi-ar place.
8. Cati ani credeti ca am eu?
Putini ca tonus si destui ca intelepciune.
9. Ati pleca din Romania?
Nu. Sunt prea legata de locuri si spiritul locului si m-as simti dezradacinata.
10. Si ce mai faceti? 
Astept cu nerabdare primavara...

V. Nominalizatele mele:
1.Simona

2.Iuliana
3. Cristina
4. CCristinaC
5. Balaura
6. Tandrete
7. Elena
8. Prietena-japoneza
9. dr MAG

IV. 10 intrebari  de la mine pentru nominalizatele mele:
1. Ce v-ar place sa faceti in timpul liber?
2. Ce parere aveti despre viata la tara?
3. Care sunt dulciurile preferate?
4. Care e cartea preferata?
5. Va plac lucrate in casa? Lucrati si voi? Ce?
6.  Ce parare aveti despre obstacolele intalnite in viata?
7. Credeti in soarta/destin?
8. Ce fel de muzica ascultati?
9. Aveti animale? De care? cum se numesc? 

10. Ce va linisteste?

6 comentarii:

  1. Multumesc mult.O sa fac una mai lunga...ca sa o incadrez si pe cea de la Anastasia.Imi place provocarea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca ai raspuns lepsei draga Corina. Mi-au placut mult raspunsurile tale!
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Melly ma bucur, scuze doar de intarziere. Imi merge netul ingrozitor de greu.

    RăspundețiȘtergere
  4. of, ce-mi faci tu mie, om bun!:)
    si eram asa ferma sa nu mai raspund la lepse, dar, na, pot?:) dar nu raspund la provocari:)

    1. sa ma plimb. sa privesc cerul. sa urmaresc circuitul insectelor in natura. sa citesc. sa ascult muzica. sa iubesc o floare, o planta.
    2. ca acolo e locul oricarui om, nu suntem facuti sa traim instrainati in cutii de chibrituri suprapuse.
    3. ciocolata. apoi ciocolata. si ciocolata :)
    4. una? doar una? nu se poate un raft mai mic?:) subiectiv, acum, intr-o ordine relativa: nuvele de eco, agarbiceanu, pavese, cezar petrescu. veacul lui marquez. calvino si al sau castel. micul print. dune a lui herbert...
    5. imi plac unicatele, au o caldura aparte si-s pline de energie. nu lucrez, ca-s repezita si rabdare - ioc.
    6. orice prag e facut sa urci inca un pic.
    7. in oaresce masura. destinul e o cale foarte lata, depinde de noi daca mergem prin centrul ei, pe margini, daca ne intoarcem din drum.
    8. rock de la heavy in sus (unde sus inseamna din ce in ce mai zbuciumat), simfonica, in special romantici, jazz, blues, doine si balade, uneori folk.
    9. o, da! 3 caini - castor, polux, hades. 3 pisici - jinx, zombie, masha. 6 gaini si 2 cocosi - n-au nume, domnul meu a spus ca hrana nu trebuie botezata :D
    10. lipsa de stres deja inseamna liniste. sa fiu acasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Simf, si eu eram la fel de hotarata dar n-am putut-o refuza pe Melly...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.