18 mai, 2013

Jurnalul unei femei simple -2

 
Mai multe aici. Sunt putin in intarziere
Pentru astazi (data/hora)... 25 mai 2013/ 15.24
Afara ...soare si putin vant
Mă gândesc ... la ploaie si la vacanta
Din locurile de unde invatam ... de peste tot
Sunt recunoscător pentru ... caninul meu
Din bucătărie ... miroase a paine coapta
Cu ce sunt imbracata ... rochie de tricot galbena
Citesc ... "Vindecarea sentimentelor din inima mea"
Ceea ce astept (sper) ... sa ploua
Ce mai mesteresc ... pregatesc panza pentru o noua icoana in punct cruciulita pe canafas
Ascult ... ciripitul pasarilor
În casa ... e racoare
Unul dintre lucrurile mele preferate ... cantecul greierilor in serile racoroase de vara
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa dorm mai mult dimineata si sa imi descarc cateva desene animate pentru gradinita
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: il cheama "Rachetuta"
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.