29 iunie, 2013

Jurnalul unei femei simple - 6

 
Pentru astazi (data/hora)... sambata 29 iunie 2013 ora 8,00
Afara ... bate vantul si e racoare
Mă gândesc ... ca acum 16 ani eram pe un pat de spital cu perspectiva unei vieti in care sa nu pot merge si ma luptam cu toti cei din jur sa nu ajung pe masa de operatie...
Din locurile de unde invatam ...  de peste tot
Sunt recunoscător pentru ... pentru ca suntem sanatosi toti ai casei
Din bucătărie ... miroase a dulceata de cirese amare care asteapta sa fie pus ain borcane
Cu ce sunt imbracata ... pijama subtire, alba cu borduri inflorate
Citesc ... ce mai scrie sau ce mai face lumea de pe bloguri
Ceea ce astept (sper) ... nimic
Ce mai mesteresc ... crosetez la o fata de masa colorata, de vara
Ascult ... Modern Talking
În casa ... e liniste, miroase a ploaie si a flori de sanzaiene
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa il ascult pe Matei povestind
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa ma uit la filme cu Matei. A pregatit Shrek 3, Bambi 2 si Harry Potter 6
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
M-am indragostit de pernute de  o bucata de vreme... 
Dupa ce termin cu dulceturile si plivitul o sa pun la treaba masina de cusut....

5 comentarii:

  1. Si eu mi-as dori sa cos o pernuta in cruciulite! Exista kit-uri la goblenart ... poate odata si odata!
    Un week-end placut draga Corina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu kit-urile, Melly. Dar din punctul meu de vedere nu se justifica preturile. Eu am adunat in timp ceva modele de pernute si sper sa imi fac comanda la ei doar de ate. Dar pana atunci o sa bricolez din tricouri, rochite, camasi si aplicatii de dantela, nasturi, funde si flori din panza....

    RăspundețiȘtergere
  3. si noua ne plac pernutele, avem prin toate paturile si fotoliile ...le-a confectionat mami - in toate culorile!
    o pagina de jurnal ce transmite linistea zilei tale...
    cred ca Matei umple, cu energia lui, toata casa!
    iti doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sper sa invat sa fac pernute cusute la masina. Si pe mine m-au atras cele goblen, dar nu stiu daca as avea rabdare sa o duc pana la capat. Frumoasa si linistitoare terasa. Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa ai o duminica frumoasa, asa cum ti-a fost si ziua de sambata ! :)
    Eu inca nu am timp de cusaturi si tricotaje, dar mi-as dori sa am...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.