19 iulie, 2013

curcubeu de ata

A fost o vizita la un magazin second hand (modul meu de a ma relaxa: sa scotocesc dupa diverse lucruri interesante). Era o bluzita cu maneca lunga, tricotata, colorata (multe culori) pastel cu 3 nasturei in forma de floare pe umar. I-ar fi venit lui Matei dar era de fetite. M-am uitat la cusaturi si nu erau surfilate deci se putea desira si pentru pretul de numai 2 lei se merita. A stat cateva luni in dulap pana cand a venit provocare de paste de pe forum si o maneca s-a transformat in oua de paste. La urmatoarea provocare de pe forum am continuat sa folosesc atele desirate din bluzita si tot cu crosetul:


Dar ceea ce am inceput ca fiind o pernuta am terminat-o ca mileu de pus sub platoul cu prajituri:


Iar combinatia de culori cat si modelul cu crosetul proaspat invatat m-a facut sa crosetez in continuare:




Si a iesit o fata de masuta pentru coltul unde stau eu de obicei si lucrez


Platoul cu maci l-am primit de la o doamna deosebita in cadrul schimbului din luna iunie.

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.