21 iulie, 2013

Icoana - miniatura

Setul de la Rogoblen l-am cumparat pentru un cadou. Domnisoara care a lucrat iconita mi-a dat schema si atele ramase la final. Am aproximat unele ate dar am gresit la cantitate. Culoarile de fond nu mi-a ajuns. Asa ca am ramas cu iconita cu o parte din fond facuta si o parte nu. O alta greseala a fost dimensiunea panzei. Am folosit tot un rest de panza de goblen care era mai mare (la latime) cu doar doua patratele (cate unul pe fiecare parte). M-am gandit atunci ca o voi monta intr-o felicitare. Si dupa ani de stat in cutie, timp in care am tot cautat o nuanta pentru fond am decis sa ii descos partea de fond cusuta deja si sa o montez intr-o rama mica cumparata de la GoblenArt


3 comentarii:

  1. Incearca sa-i faci un fond totusi, caci e pacat sa o lasi asa.
    In rest imi place! E foarte finuta si delicata!
    Felicitari Corina!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am gandit si sa ii fac un alt fond dupa ce am pus-o pe rama-gherghef.
    Inca nu e tarziu....

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua,
    Va rog sa-mi spuneti daca aveti din intamplare diagrama de la "IKEBANA CU LILIAC". Multumesc! Violeta

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.