20 iulie, 2013

Jurnalul unei femei simple -9

Pentru astazi (data/hora)... sambata 20 iulie 2013; ora 8.30
Afara ... e soare, pasarile ciriesc iar Patrocle (nu a vrut sa raspunde la Azorel dar Patrocle i-a placut din prima) invata sa latre; deocamdata la pisica ca nu se joaca cu el...
Mă gândesc ... la cate mai sunt de facut la casa si la timpul care nu ne ajunge...
Din locurile de unde invatam ... de la oamenii din jurul nostru; uneori si "cum nu trebuie facut" e tot o lectie
Sunt recunoscătoare pentru ...   tot ce mi-a dat Dumnezeu: si bucurii dar si lectii
Din bucătărie ... miroase a porumb fiert, a clatite si a cafea....
Cu ce sunt imbracata ...  rochie lunga de voal cu bretele....
Citesc ...  acelasi "Ghidul Lenesului" de Tom Hodgkinson
Ceea ce astept (sper) ... sa am mai mult timp pentru maruntisurile mele
Ce mai mesteresc ... pai am transformat niste pantaloni ai baietilor in pantaloni scurti si nu ma indur sa arunc resturile de crac asa ca in functie de material ii transform in pungute cu siret sau in cosulete de gheme si maruntisuri (nu astazi, ca e sarbatoare dar am inceput de ieri si cred ca mai am treaba si luni)
Ascult ... Voltaj
În casa ... e racoare, pisica graviduta doarme pe calculator iar Matei ma mai striga sa ii confirm rezolvarile la suplimentare...
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa imi beau ceiul de levantica seara, in balansoar, sub bolta instelata ascultand greierii...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... as vrea sa lenevesc dar e "balci" in satul unde am stat si Matei vrea sa se intalneasca cu fostii colegi asa ca dupa-amiaza vom merge. Si daca tot mergem vom treve si pe la parintii mei sa culgeme mure (ale mele sunt abia inflorite - probabil din cauza mutarii). Speram sa stam mai mult ca pe seara sa prindem focul de artificii....
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:



4 comentarii:

  1. Ai facut o treaba tare buna din cracii de pantaloni!
    Week-end minunat Corina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce seri frumoase ai tu;). Pernele reciclate sunt superbe, am facut si eu din pullovere dar doar spatele:), fata crosetata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bune sunt saculetele alea, iar materialul e, practic, indestructibil.
    Ah ! Mi-ai facut o pofta de gem de mure... Nu am mai facut de cativa ani... Poate o sa gasim la piata, as vrea sa fac, macar putin. E gemul copilariei mele, alaturi de cel de caise.
    Duminica placuta, Corina !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici intr-un milion de ani nu m-as fi gandit sa transform cracii de la pantaloni in cosulete :D Super idee!!!
    Iti doresc o saptamana buna si vesela!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.