20 iulie, 2013

reconditionari

Asa cum spuneam in alta postare, zilele astea am modificat si reconditionat pantaloni. La tara, sunt mai comozi pantalonii pana sub genunchi sau deasupra genunchilor din mai multe motive: nu te uzi dimineata prin roua, nu se prind pantalonii in lantul la bicicleta, nu se murdaresc de noroi atunci cand ploua....
Si daca sotul meu prefera pantalonii de curte pe la jumatatea gambei, Matei ii prefera sub sau deasupra genunchilor. Asa ca am fost nevoita sa scurtez si pantaloni mai scurti... Dupa ce am incheiat operatia de taiere, blugiii, Matei i-a preferat fara tiv ("flenduriti") dar ceilalri au trecut prin migaloasa operatie de tivire (la mana), am ramas cu un tean de craci de pantaloni, unii prea grosi pentru a-i transforma in codite de legat rosiile... Asa ca am facut saculeti si cosuri.
Cracilor din in sau panza subtire le-am cusut partea taiata si le-am pus siret rasucit in tiv


si sunt numai buni de depozitata crutoanele in debara.

Cracilor din blugi sau material mai tare pe langa cusatura la partea taiata le-am cusut si colturile ca sa iasa un cos cu fundul rectangular (ca patrat nu cred ca a iesit)


 si sunt buni pentru depozitat gheme, dantele sau ate de cusut:


Cam asta am mesterit ieri si mai urmeaza....



2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.