11 august, 2013

Jurnalul unei femei simple - 12

Pentru astazi (data/hora)... duminica 11 august ora 8.30
Afara ... s-a ridicat soarele, sunt stropi de apa pe iarba dupa ploaia de dimineata...
Mă gândesc ... la saptamana care urmeaza. va fi destul de incarcata
Din locurile de unde invatam ...  de peste tot
Sunt recunoscător pentru ...  tot ce mi-a dat Dumnezeu: de la rosiile coapte pana la purceii rozalii si pisoii pufosi
Din bucătărie ... miroase a clatite cu gem de mure
Cu ce sunt imbracata ...  colanti scurti si tricou lung albe
Citesc ...  frunzaresc bloguri, ma uit la poze ca la gradinita pentru ca sunt prea obosita iar timpul alocat e mult prea scurt....
Ceea ce astept (sper) ... nimic. iau fiecare minut asa cum vine, fiecare zi asa cum o da Doamne Doamne...
Ce mai mesteresc ...  o bordura crosetata pentru a transforma o bucata mare de panza de bumbac intr-o cuvertura pentru canapeaua din bucataria de vara. Aveam o patura pufoasa greu de suportat pe caldurile astea. si nici plusul canapelei nu e foarte comod pe canicula....
Ascult ...  pasarile. sunt recunoscatoare pentru ploita de dimineata care a racorit armosfera si a inviorat plantele...
În casa ... miroase a glet proaspat, e praf peste tot, doar patul si biroul e functional pentru ca restul mobilei e stivuita in balcon afara...
Unul dintre lucrurile mele preferate ... cafeaua cu lapte de dimineata bauta in leagan...
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...  leneveala, odihna, incarcat baterii pentru saptamana urmatoare...
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 


6 comentarii:

  1. Daaa, Corina. Mi-ai amintit de doua lucruri pe care trebuie sa le facem: gem de mure si un balansoar, un leagan, ceva.
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca s-a intamplat ceva rau cu comentariul meu... Il mai scriu o data.
    Multumec ca mi-ai amintit de doua lucruri pe care trebuie sa le facem: gem de mure si un leagan, un balansoar ceva...
    Duminica placuta, Corina !

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu s-a intamplat nimic cu comentariu. Doar ca trebuie aprobat inainte de publicare. Am avut niste experiente neplacute pe la inceputuri asa ca am introdus moderarea comentariilor....
    O duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă gândesc că e tare plăcut la tine, după o ploaie, cu triluri de păsărele și departe de agitație!

    RăspundețiȘtergere
  5. acum simt si eu ceea ce spuneai: a plouat si la noi si racoarea de dupa ploaie ne face atat de bine! iti doresc o saptamana cu evenimente bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. O saptamana minunata sa ai, cu odihna multa!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.