06 octombrie, 2013

Provocarea lunii octombrie - sapt 1

Luna asta Irina ne invita din nou la o provocare de toamna a carui regulament il gasiti aici din care:
„ Saptamana 1:
1-6 octombrie - cumparati o lumânare deosebită și aprindeți-o zilnic, la vremea cinei, sau oricând vă face plăcere. De câte ori priviți la ea amintiți-vă să faceți o mică rugăciune pentru pacea căminului vostru."

Pentru ca la mine, bucataria de iarna inca nu gata, am pus lumanarea pe biroul lui Matei pentru ca intru des acolo si e singura camera la care am ajuns la un oarecare final cu amenajatul.
Si pentru ca nu am avut nici un drum in oras am folosit lumanarele tablete cu aroma de vanilie, pe care le aveam in casa,  in urmatorul aranjament de toamna:
lumanare de vanilie intr-un pat de graunte de floricele alaturi de cateva dumitrite
"Vaza" e de fapt o sticla de la o rasnita de piper (de unica folosinta) pe care am scapat-o de palaria de plastic rasnitoare si i-am pus rochita din ata de bumbac (tot lipiciul Mihaelei a fost vdeta) si putin portocaliu sa nu fie prea monotona....

2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.