10 noiembrie, 2013

Jurnalul unei femei simple - 23

Pentru astazi (data/hora)... duminica 10 noiembrie 2013 ora 9.00
Afara ...  e racoare, ceata si bate un vanticel rece. Miroase a toamna tarzie, a pamant proaspat arat si fum de lemne din sobe. Se aude murmurul cocenilor de porumb dusi de pe camp acasa, a firelor verzi de grau in bataia vantului si a crengilor degolite.
Mă gândesc ...  ca se apropie iarna, ca mai e cate ceva de facut pe afara si vremea s-a stricat si ca poate sotul meu o sa reuseasca sa termine cu reparatiile si zugravitul bucatariei de iarna...
Ce am invatat saptamana asta ... ca e important sa darui. ca bucuria daruirii nu poate fi egalata. chiar daca raspunsul e doar expresia din ochii celui care primeste. uneori surpriza e atat de mare si atat de muta....
Sunt recunoscător pentru ... atat de multe ca nu mi-ar ajunge timpul sa le scriu pe toate. dar pot sa le adun in dragostea lui Dumnezeu pentru oameni...
Din bucătărie ... miroase a gem asortat (mere, pere si gutui) si a lapte cald si probabil se vor aduna in niste clatite gustoase mai tarziu...
Cu ce sunt imbracata ... inca in pijama. alba, satinata dar flausata la interior si garnisita cu ceva danteluta...
Citesc ...  bloguri inca, probabil o carticica usurica mai tarziu...
Ceea ce astept (sper) ... nimic. am constatat ca atunci cand nu astepti nimic, tot ce trimite Doamne Doamne e primit cu mai multa bucurie si e mai mult decat ai astepta....
Ce mai mesteresc ...  in general aceeasi fusta de lana verde, un cadou pentru o persoana draga si am pregatit materialele pentru o cuvertura de pat in camera lui Matei pe care probabil o voi incepe maine...
Ascult ...  muzica de relaxare (saxofon de data asta)
În casa ...  e caldut, e liniste dar putina dezordine pentru ca ieri am asezat prin curte....
Unul dintre lucrurile mele preferate ... merele si gutuile coapte, mirosul de levantica si floricelel de porumb in fata televizorului la un film politist sau siropos....
Unele planuri pentru săptămâna viitoare ...  sa terminam cu asezatul (reparatul) pe afara si in casa....
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
un dar frumos de la o persoana draga

2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.