15 decembrie, 2013

Jurnalul unei femei simple - 28

Pentru astazi (data/hora)...  duminica 15 decembrie 2013 ora 11
Afara ... e ceata. o ceata groasa is umeda...
Mă gândesc ... ca urmeaz ao saptamana maraton in care am de terminat curatenie (neincaputa), de spalat o gramada de rufe (inclusiv lenjerii, perdele, draperii, fete de masa) de taiat si pregatit porcul, de decorat casa si curtea, de primit musafiri (vineri) si preotul (duminica) si de pretatit si primit Mosul Craciun la Biserica (vineri)
Din locurile de unde invatam ... daca vrem de la ceilalti si din greseli , daca nu de la viata....
Sunt recunoscător pentru ... oamenii minunati din jurul meu care nu spun nu niciunei initiative de ajutorare a comunitatii si lui Dumnezeu ca mi i-a trimis. Pentru sotul meu care mi-a daruit o bucatarie zugravita si amenajata de sarnatorile astea. Pentru familia mea linistita si intelegatoare si pentru intelegerea care domaneste in familia mea largita (parintii si bunicii) de o vreme incoace
Din bucătărie ... miroase a turte coapte pe plita
Cu ce sunt imbracata ... un sarafan gri, maleta verde dechis si sosete rosii (ca doar vine Craciunul)
Citesc ... retete de pregatire a porcului, liste de planificari si cumparaturi, idei de amenajare si decorare d epe net
Ceea ce astept (sper) ... sarbatorile de iarna cu agitatia, bucuria si magia lor
Ce mai mesteresc ... multe cu crosetul, cu acul sau cu lipiciul...
Ascult ... colinde bineinteles
În casa ... e un oarecare calm in sezordinea generala, fara covoare si draperii, cu teancuri de rufe pentru spalat, calcat si mutat, si cu pisoii care descopera curiosi fiecare mutare sau aspect nou. azi au descoperit ca aluneca pe parchetul nou din bucatarie cand incearca sa se opreasca si au niste mutrite comice asa curioase-speriate....
Unul dintre lucrurile mele preferate ... ceaiuld e levantica in linistea serii, la caldura cu muzica de chitara in surdina si zapada afara 
Unele planuri pentru săptămâna viitoare ...  sa termin pregatirile pentru craciun si sa il primesc pe Mosc Craciun asa cum vreau...
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

4 comentarii:

  1. E superb ornamentul de Craciun!
    Sa ai o saptamana plina de reusite, draga Corina!

    RăspundețiȘtergere
  2. minunata atmosfera ai in jurul tau...spor la treaba, saptamana aceasta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e ornamentul!!! Doamne ajuta sa fie gata totul repede sa nu te prinda Mosul cu matura in mina! :)))

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.