23 februarie, 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora)... 
duminica 23 februarie 2014 ora 8:00

Afara ...
e umed. zapada s-a dus, au mai ramas mici "peticute" albe pe ici pe colo, pamantul musteste de apa si din loc in loc au aparut fire viguroase de ghiocei, viorele sau grasunele zambile. Ieri am vazut o pupaza in marul vecinei care se "certa" cu toata lumea...

Mă gândesc ...
la ultimii 6 ani, la peripetiile dar mai ales la bucuriile din aceasta perioada, la cat de repede trece timpul si cum pasii marunti par uriasi in ansamblu...

Din locurile de unde invatam ...
din viata, din experiente, din bucurii dar mai ales din necazuri fie ele personale sau din jurul nostru

Sunt recunoscătoare pentru ...
familie, pentru camin si pentru satul in care ne-am stabilit. Un sat cu oameni frumosi la suflet.

Din bucătărie ...
 la ora asta a diminetii  se simte mirosuld e cafea cu lapte. urmeaza capucino pentru Matei, tot cu lapte acompaniat de felii de chec cu visine sau placinte cu branza, placinte cu gem. Mai tarziu aroma mamaligutei care v-a acompania raciturile va umple toata casa si poate o crema de zahar ars sau un tortulet cu mere va incheia ziua de duminica...

Cu ce sunt imbracata ...
un sarafan gri de lanita, colanti flausati, sosete de lana si maleta roz

Citesc ...
"Valuri de matase" de Mary Jo Putney. Daca in "Matase si secrete" am hoinarit alaturi de personaje in lumea musulmana, aici se pare ca voi pleca intr-o calatorie in India. E o carte usurica cu final previzibil dar plina de aventuri si descrieri a unor lumi mai putin cunoscute.

Ceea ce astept (sper) ...
Nimic special. Astept sa vina primavara sa imi pot scufunda mainile in pamant, sa simt semintele tari cum si sa le pun in pamantul primitor ca mai apoi sa pandesc momentul in care dau nastere la plantute verzi.... Sa stau seara printre plante sa le pandesc evolutia si sa ma bucur de parfumul fiecarei flori....

Ce mai mesteresc ...
 de martie: felicitari, martisoare, mici cadouri pentru doamne...

Ascult ...
 pisoii care se alearga prin casa, vrabiile de la geam, purceii care ma striga pentru micul dejin, cocosul care protesteaza ca nu i-am dat drumul inca afara dar astept veterinarul sa le vaccineze, cateii care se plang unul altuia din locurile unde sunt legati....

În casa ...
 e liniste, sotul a plecat, Matei doarme, pisoii se pandesc pe dupa mobila...

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
sa citesc in leagan inconjurata de parfumul liliacului sau a iasomiei

Unele planuri ...
 azi astept musafiri de departe iar saptamana viitoare vreau sa imi pregatesc tot ce imi trebuie pentru rasaduri, fie ele in rasadnita sau pe pervaz....

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

2 comentarii:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.