22 martie, 2014

De primavara

S-a incheiat o saptamana plina in curte. O saptamana in care am plicit si asezat straturile de flori. O saptamana in care sotul meu a facut rasadnita si eu am semanat plantele.Si pentru ca suntem la prima experianta de genul asta cam am emotii pana le voi vedea rasarite si bune de mutat in gradina:


Apoi am "bricolat" roaba cu flori care a evoluat de la fier vechi la suport de flori:


Apoi am plantat un pui de iasomie, unul de merisor si unul de magnolie:


Si am mai "amenajat" un strat unde am pus o galeata fara fund cu gladiole pitice, cativa butuci de vie, gladiole colorate, cateva tufe de flori de toamna si butucii ramasi de peste iarna ne-crapati:


Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.