23 martie, 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora)
duminica 23 martie 2014 ora 20:00
Afara 
 s-a lasat racoare peste linistea serii, cerul e instelat si inca se mai simte mirosul focului de lemne
Mă gândesc
la cate sunt de facut in curte si nu numai. ma gandesc la nebuna mea de scroafa care tine purceii de o zi afara in frig si nu ne lasa se ne apropiem de ea sau de purcei...
Ce am invatat
despre fatarea scroafelor, despre vanzarea purceilor si alte maruntisuri din gospodarie
Sunt recunoscător pentru 
tot ce me-a dat Dumnezeu
Din bucătărie
 miroase a biscuiti fragezi cu arome de vanilie
Cu ce sunt imbracata ...
pantaloni negri, tricou roz cu maneca lunga si vesta matlasata
Citesc 
 culegeri de matematica
Ceea ce astept (sper)
 ziua de maine cu bucuriile ei, cu munca in gradina si animalele din curtea mea
Ce mai mesteresc ...
 o cescuta in punct cruciulita pe canavas
Ascult
muzica relaxanta la pian
În casa 
e liniste, se aude televizorul in camera lui Matei si trosnetul focului abia aprins
Unul dintre lucrurile mele preferate
primavara cu trezirea la viata a tuturor
Vineri
am vazut cocorii zburand in cercuri deasupra satului
Sambata
a fatat scroafa iar purcelusii mici, tremurau de placere la primul supt
Duminica
Am vazut progrese la copii care vin, saptamana de saptamana la pregatire
Saptamana viitoare
multa munca in gradina. renunt la facut planuri si las lucrurile sa vina cum o vrea Doamne Doamne
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


2 comentarii:

  1. Vai, ce scumpi sunt! Nu stiu de ce, dar mie mi-au placut intotdeauna purcelusii. Cei patati sunt cei mai frumusei.
    (Si culegeri de matematica citesc si eu. Incontinuu.)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.