28 martie, 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora)...
vineri 28 martie 2014 ora 13:00
Afara ...
e innourat si rece. s-a anuntat ploaie pentru astazi dar inca nu si-a facut aparitia. pitigoii cant ape la ferestre "carpiti, carpiti..." semn ca vor mai fi zile reci....
Mă gândesc ...
 la cate sunt de facut in curte, la cum seman in gradina, la amplasarea noilor pui de visin adusi de un vecin si la locul unde voi amplasa menta. pana acum nu mi s-a prins nici un fir.
ma gandesc ca am ajuns sa pic de oboseala seara, sa am zilnic febra musculara,  sa ies dimineata din casa fara nici un scop si sa reintru seara franta de oboseala la cate am facut si cate mai sunt.La primavara asta frumoasa care va trece fara sa o pot savura prinsa in micle trburi zilnice
Din locurile de unde invatam ...
 de la ceilalti, de la animale...
Sunt recunoscătoar pentru ...
tot ce mi-a dat Dumnezeu, de la purceii marunti la plantele abia ivite. pentru o floare pe care o credeam pierduta, pentru vanzarea purceilor si achizitia morii, pentru ouale care asteapta linistite incubatorul ca sa se "prefaca" in pui pufosi... pentru soare dar si pentru ploaie, pentru cantecul pasarilor dar si pentru cocosul care canta catarat pe acoperisul cotetului...
Din bucătărie ...
 miroase a varza calita si a paine proaspat scoasa din cuptor pregatite pentru oamenii de la treaba din curte. a cartofi inabusiti pregatiti pentru Matei inainte de apleca la scoala si a cafea pentru pauza mea de pranz...
Cu ce sunt imbracata ...
destul de grosut: pantalon flausat, soseta de lana, maleta groasa....
Citesc ...
 carti de gradinarit. iar de pe ner despre plante, despre amplasarea copacilor, despre soiuri de struguri de masa....
Ceea ce astept (sper) ...
nu stiu daca astept ceva. a, ba da: comanda la incubatoare care trebuie sa apara azi sau maine, astept sa vad scroafa mancand (a facut febra si e in tratament cu antibiotic), sa vad purceii crescand - alearga, se bat, se musca si e o joaca continua in cotet...
Ce mai mesteresc ...
 aceeasi cuvertura crosetata si in paralel o cescuta cusuta in punct cruciulita
Ascult ...
radio Zu
În casa ...
 e un pic racoare si astept sa termin cu gradina sa pot intra la curatenia generala de paste...
Unul dintre lucrurile mele preferate ...
 sa stau printre florile mele din gradina
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...
 nu mai fac planuri. incerc sa le iau asa cum vin si sa le rezolv in masura in care se impun....


3 comentarii:

  1. Citindute imi aduc aminte de cind eram copil si de grijile care le avea mama mereu, cu gradina, cu scroafa, pui s,a noi anul asta nu mai punem puisori caci am taiat toti cucosii nu ni se permite aici sa avem cocosi ca deranjeaza vecinii si la drept vorbind i se cam stricase si ceasul lui, cinda la fiecare ora si uita sa se mai opreasca, ziua nu era asa problema dar noaptea.....asa-ca fara in schimb asteptam pisicutele sa ni se nasca. O zi frumoasa si cuspor in toate

    RăspundețiȘtergere
  2. ce să zic? ţi-am citit ''jurnalul'' cu voce tare pentru părinţii mei. mami trece prin acelaşi zbucium ca şi tine (munca în grădină, oboseală...) şi am zis că se va simţi bine auzind că mai sunt femei atât de aglomerate de dimineaţă şi până seara! îţi dorim multă sănătate şi spor în activităţi! o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.