24 iulie, 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora):
joi 24 iulie 2014 ora 8:30

Afara:
E umed, e ud tare pamantul si nu pot intra in gradina. N-a mai plouat de ieri noapte dar inca e umed...

Mă gândesc:
La firea oamenilor, la piedicile pe care ni le punem unii altora in loc sa ne ajutam sa dam inainte cu bucurie, la orgolii marunte si amanunte care sunt deranjante pentru ca vrem noi sau pentru ca am uitat sa iertam. La iertare in general si la bucuria si usurarea care vine supa ce iertam. La temerile din suflete noastre...

Din locurile de unde invatam:
De peste to si de unde ne asteptam mai putin, daca vrem. Daca nu vrem nu invatam niciodata nimic....

Sunt recunoscătoare pentru:
Puterea de a merge mai departe atunci cand nu mai gasesc motive, pentru bucuria lui Matei, pentru familia noastra si pentru oamenii frumosi la suflet pe care ii intalnim zi de zi sau doar uneori. Pentru ca dupa ceva ani adevarul a iesit la ieveala si chiar si cei mai incapatanati au inceput sa accepte unele adevaruri...

Din bucătărie:
Miroase a cafea proaspat facuta, a braza dulce pusa la scurs si a dresuiala facuta aseara. Inca nu stiu daca sa fac placinte sau papanasi. Probabil o sa hotarasca Matei cand se trezeste....

Cu ce sunt imbracata:
Rochie lunga cu "poalele" ample in culoarea cafelei cu lapte

Citesc:
Nimic zilele astea. Doar bloguri si in special bloguri de amenajari si decoratiuni.

Ceea ce astept (sper):
Astept sa se implineasca si visele sotului meu dupa ce s-a implinit cel a lui Matei.

Ce mai mesteresc:
In rarele momente de pauza de peste zi crosetez o fusta din bumbac.

Ascult:
Ciripitul puilor mici din cutie. Ciripit care se inteteste pentru ca vor afara....

În casa:
E cald, e umed, e liniste iar faptul ca am scos carpetele de pe jos pentru spalat ii da casei un aspect de camin studentesc la sfarsitul sesiunii de vara. Cand incepeam sa impachetez de plecat acasa....

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Plimbarea cu masina in locuri dragi mie: Manastirea Neamt, Barajul de la Bicaz, Manastirea Sihastria, Agapia, Varatec, Cheile Bicazului...

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii aceasta: 
Trebaluit prin casa/curte/gradina. Nu mai planific nimic pentru c ain ultima perioada oricat as planifica apare ceva ce imi da peste cap planurile asa ca merg pe inspiratia de moment....

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:



2 comentarii:

  1. Felicitari lui Matei si voua ca l-ati indrumat si ajutat:). Sa dea Domnul sa va iasa toate planurile folositoare:*; Saptamana care vine am auzit ca va fi cald, deci vreme de gradinarit berechet...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce m-ai nimerit cu mănăstirile din Moldova! Și cu site-urile de amenajări, tot caut câte ceva și nu reușesc să găsesc!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.