21 iulie, 2014

Rugaciunea multumirilor

a Parintelui Arsenie Boga descoperita aici

 Iti multumesc Doamne Iti multumesc azi,ca sunt, pentru ziua de maine,
 Iti multumesc ca am pe masa o paine,
 Iti multumesc pentru stropii de ploaie,
 Pentru fructe, pasari,flori,
Pentru soarele care rasare in zori,
Pentru cerul cu licar de stele,
Pentru toate zilele vietii mele,
 Pentru firul de apa izvorat din fantana,
 Pentru harul ce-mi poarta a mea mana
Pe-arcus de vioara, pe panza, pe piatra,
Pentru viersul ce curge din mine spre Cer.
 Multumesc pentru omul blajin si sincer.
Multumesc pentru haina pe care o port
Pentru tot ce ma doare si totusi suport
Iti multumesc pentru cantecul de pasarele
Pentru toate incercarile vietii mele.
 Multumesc pentru puiul de om ce se va naste.
 Iti multumesc ca ai Inviat in noapte de Paste.
Am atatea lucruri pentru care sa-ti multumesc,
Ca nu ar fi deajuns o mie de ani sa traiesc!

Multumesc mult, Ana

2 comentarii:

  1. cu drag! MA bucur mult ca ti-a placut atat de mult incat ai postat-o si tu!
    scuze de repetitie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Această poezie îmi aparține. A fost publicată în cartea De la Poezie la rugaciune Editura Sfera Barlad în anul 2010 autor Dorina Stoica ISBN978-973-1771-56-4 / 821.135.1-141 - ma puteti contacta pe adresa de email dorinastoica14@yahoo.com . Daca nu voi gasi intelegere voi raporta postarea. Vă mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.