10 noiembrie, 2014

Biblioteca?

Astazi mi s-a pus pata sa ma uit dupa mobila. As vrea sa scot biroul din camera noastra si sa fac un raft pe tot peretele care sa incadreze geamul si care sa includa o "zona" pentru calculator.
Am intrat intr-un magazin de mobila care aveau si produse gata facute dar fac si "la comanda" dupa masurile date. O domnisoara foarte amabila se ofera sa ne ajute. Avea in jur de 22-24 ani, eleganta, aranjata si profesionista. Dupa ce ne-a explicat ce materiale folosesc, ne-a povestit de gamele care le au ne-a intrebat ce am dori.
- O biblioteca pe un perete cu geam. Cumva sa incadreze geamul si sa aiba o zona de birou.
- O biblioteca? a venit raspunsul foarte mirat..
- Da o biblioteca.
A urmat o pauza de 2-3 minute in care domnisoara ma studia si parea ca se gandeste intens.
- Adica un raft pentru carti?
- Da! Un raft mai mare pentru carti si nu numai....
Si cu un aer foarte dezamagit ne spune:
- Pai avem ceva... sa va arat...
In camera din spate, unde nu prea se intra, dupa niste sifoniere era un raft de 60-80 cm latime, inalt de 1.8 m, cu niste rafturi puse cam la 40 cm distanta si late cam de 20-25 cm. Ceva in genul soldatului de bucatarie dar fara usi.
Si cu un aer usor dispretuitor ni-l arata:
- Asta e un raft de carti.
Nici nu m-am uitat la pret pentru ca era ceva mic, intunecat si tern nici pe departe biblioteca luminoasa si vesela la care visam eu...
Am zimbit si am plecat. Din urma domnisoara ne-a rugat pe acelasi ton usor dispretuitor, usor superior sa revenim cu o schita si ceva masuratori ca sa ne poate face o oferta.

6 comentarii:

  1. Fetita mea a fost de mirarea unei parti mari de clasa cand a spus ca ea nu imprumuta carti pentru ca ea are acasa biblioteca. Unii copii nu puteau pricepe cum vine asta. La fel de trist, ca si atitudinea domnisoarei tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, din pacate bibliotecile de acasa sunt pe cale de disparitie sau sunt pur decorative. Cand intru intr-o casa este primul lucru pe care instinctiv il caut. Imi spune multe despre oamenii respectivi. Spre exemplu carti asortate in biblioteca....Daca s-ar citi carti in casa respectiva, nu ar avea cum sa aiba toate cartile de aceeasi marime, dimensiune, culoare....

    RăspundețiȘtergere
  3. por sa zic si eu, pot-pot-pot?:)
    ce-ar fi daca ati merge la un magazina de bricolaj, ati cumpara sine de fixare pe perete + suporti si rafturi taiate + cantuite pe dimensiunile luate anterior? avantaj - pui rafturile fix la inaltimea de care ai nevoie (ca-s 25, 40 sau 80 cm), poti intre ele sa incastrezi un blat pentru birou (unde sa pui calculatorul), oricand poti rearanja rafturile singura, in functie de ce-ti doresti si nu in ultimul rand alegi tu materialul rafturilor dupa buget, ambient, culori preferate (de la mdf si lemn la pal sau panel). daca iti suna ok, da-mi un mail si-ti povestesc mai pe larg.

    RăspundețiȘtergere
  4. Simona, ideea asta era. Sa aflu un pret orientativ ca sa imi pot stabili bugetul.
    "Biblioteca" e de fapt un raft mare, care sa integreze ferestrele (am doua alaturate), sa includa un birou si un "colt" in care sa incapa si televizorul.
    Din pacate nu am prea aproape un magazin de bricolaj in care se taie palul si il cantuiasca asa ca incercam sa evit cheltuielile cu benzina pe mai multe drumuri....
    Nu stiu daca putem folosi sine fixate in perete deoarece casa e din lut si nu prea ofera "suport" pentru asta...
    Multumesc oricum de idee. Cred ca o vom aplica in alta zona.

    RăspundețiȘtergere
  5. am facut si poze :)
    http://fusaru.blogspot.ro/2014/11/biblioteca.html

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.