29 noiembrie, 2014

jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora):
sambata 29 noiembrie 2014 ora 19:40

Afara:
E inghetat tot. A fulguit putin. Miroase a iarna...

Mă gândesc:
La experiantele mele de viata. Uneori, cand privesc in urma ma simt tare, tare batrana. 

Din locurile de unde invatam:
De la oamenii simpli din jurul nostru. Uneori si de la rautatile pe care le auzim in jurul nostru...

Sunt recunoscător pentru:
Tot ce mi-a dat Dumnezeu. De la experiante minunate la oameni minunati. De la intamplari dureroase la oameni care m-au ranit. Dar mai presus de toate sunt recunoscatoare pentru coltisorul nostru de lume unde incercam sa aducem intelegerea, linistea si bucuria...

Din bucătărie:
Miroase a placinte cu mere, a mazare si mamaliguta. Am pus si un graunte de tamaie pe plita pentru un miros linistitor in intreaga casa. Si pentru ca acel graunte de tamaie pe plita imi aminteste de bunicul meu, de iernile copilariei mele cu zapada mai inalta decat gardul si listea casei: bunica trebaluind prin casa si pe langa casa, bunicul citind cu voce tare despre vietile sfintilor (dupa un atac cerebral partea dreapta a corpului nu prea raspundea la comenzi si asta era activitatea lui din timpul zilei) iar eu stateam cuibatita pe pat, intre el si fereastra chinuind un ghem de lana cu 2 andrele. Aveam in jur de 10-12 ani.... Cand vremea era mai calda mergeam in atelierul lui de tamplarie si il ajutam sa mai mestereasca cate ceva.

Cu ce sunt imbracata:
Pantalon de cativea maron si o maleta din lanita de aceeasi culoare. Sosetele de lana sunt negre la fel ca banderola de lana de pe fruntea mea.

Citesc:
 Astazi nimic dar pentru maine mi-am cumparat un siropel cu o revista pentru femei...

Ceea ce astept (sper):
Astept sarbatorile de iarna cu magia lor, cu bucuria de sa darui. 
Sper sa pot aduna cat mai multe dulciuri pentru copii din sat. Sper sa pot, si anul acesta, sa aduc bucuria copiilor alaturi de un Mos Craciun cu barba artificiala si un brad frumos impodibit la biserica. Sper sa avem o slujba de vecernie cu multi copii, cu colinde si multa, multa bucurie.

Ce mai mesteresc:
Fulgi albi crosetati...

Ascult:
Sunetele casei la ora de seara: televizor, colinde, pisoi, focul in soba...

În casa:
E cald, e curat, miroase a haine spalate si "geruite" si a tamaie pusa pe plita...

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Bucuria copiilor atunci cand primesc cadouri de la Mos Craciun...

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:
Sa scot podoabele de craciun si sa decorez cerdacul...

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

2 comentarii:

  1. Ce fain cu tămâia pe plită! Și eu mai pun câte un bob pe aragaz după ce opresc focul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Te imbratisez, draga mea! Sa ai grija de tine! :*

    Apropo, am incercat sa ma conectez cu contul google si sa postez comentariul mai devreme, insa imi aparea si mie "oops, a aparut o eroare"... nu cred ca este ceva singular, probabil mai sunt persoane ce mai au probleme asemanatoare... mai da si nenea google chix :D

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.