26 decembrie, 2014

Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora):
vineri 26 decembrie 2014, ora 13:40

Afara:
E cald. Miroase a primavara in plina perioada de craciun. Pasarile ciripesc vesele. Un cocos a iesit din tarc si canta pe cerdac iar trandafirul pitic a dat frunzulite mici si rosii....

Mă gândesc:
La faptul ca e ultima fila de jurnal pe anul asta. In 2015 ii voi schimba numele pentru ca oricat m-as stradui numai simpla nu sunt. Oricat as incerca nu pot reduce totul la simplitate. In primul rand sentimentele nu vor sa se simplifice oricat as vrea, viata numai simpla nu e iar activitatile mele sunt din ce in ce mai complexe si mai ample....

Din locurile de unde invatam:
De la gesturile simple ale celorlalti, de la manifestarile sentimentelor frumoase din jurul nostru, de la emotia craciunului. Mi-as dori sa fie tot anul craciun ca s aputem vedea la tv exemple frumoase, oameni frumosi cu initiative frumoase asa cum am vazut in perioada asta. Am cam obosit de stiri triste, de tragedii, scandaluri si "uratenii"....

Sunt recunoscător pentru:
Casa mea frumoasa, familia mea draga, pentru oamenii minunati pe care mi-i scoate dumnezeu in cale. Sunt recunoscatoare pentru cat am reusit sa mai facem/renovam la casa, pentru bucuria simpla a copiilor care l-au primit pe Mos Craciun la biserica si pentru tot ce mai randuieste Dumnezeu pentru noi...
Poate ca ar fi trebuit sa fac un bilant al anului pe care il incheiem dar o voi face intr-o postare separata.

Din bucătărie:
In bucatarie sclipesc beculetel instalatiei si se reflecta in globurile ghirlandei d epe grinda. Miroase a tamaie pe plita si a cafea proaspat facuta. Mamaliguta ce a insotit racitura la pranz se odihneste pe masa alaturi de laptele acru pentru gustarea de dupa-amiaza. Frigiderul e plin cu tot felul de bunatati astfel incat sa nu mai gatesc pana luni....
E cald si la propriu si la figurat. Am reusit sa decorez bucataria astfel incat sa imbie la tihna...

Cu ce sunt imbracata:
O rochie de lana maro pana la genunchi primita in dar d ela soacra mea, ciorap 100 den tot ciocolatii si sosete albe de lana primite d ela mama.... Mi-am impletit parul intr-o coada laterala spre amuzamentul baietilor....

Citesc:
Abureli de sarbatoare. Era o promotie in Kaufland de carti la 5 lei si nu m-am putut abtine sa nu imi fac cateva cadou....

Ceea ce astept (sper) de la anul ce vine:
Imi doresc sa fim sanatosi cu totii si sa ne intelegem. Si poate, daca va vrea Dumnezeu, sa se aseze toate lucrurile pe fagasul lor. Sa scapam de "poate" si de "daca" si sa facem planuri, sa cladim vise si sa le realizam....

Ce mai mesteresc:
Am multe lucruri incepute si neterminate. Am multe planuri si vise dar deocamdata ma odihnesc...

Ascult:
Radioul din bucatarie, conversatia sotului cu un vecin si tv-ul lui Matei....

În casa:
E cald, e o atmosfera calda, miroase a levantica de la lumanarile parfumate si a coji de portocala pe care Matei le imprastie prin casa in tot felul de boluri...

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Sarbatorile de iarna cu aerul lor de sfarsit si inceput. Bucuria si agitatia tuturor. Colindatorii si zarva pe care o fac. Imi place vreme bilantului de final si a planurilor de inceput. Chiar si ziua in care adaug un nou an la varsta mea ma bucura. Imi da o stare de implinire, de completare de bucurie...

Unele planuri pentru sfârșitul anului:
Sa termin tot ce mi-am propus pentru revelion si ziua mea, sa citesc mult, sa ma bucur de statul acasa impreuna si poate reusim sa iesim si la o plimbare prin imprejurimi....

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Un comentariu:

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.