15 martie, 2015

Fila de jurnal

Pentru astazi (data/hora):Duminica 15 martie 2015, ora 12:45

Afara:E racoare. O primavara capricioasa cu frig, cu vant si uneori soarele isi face aparitia. Pasarile in schimb isi etaleaza penele, canturile si "dansurile" de primavara. Si iarba a incepe sa isi arate varfurile verzi.

Mă gândesc:La suflete frumoase, la Imbratisari virtuale pe care le gasim si pe FB. Mi-a placut provocarea de cand am vazut-o prima data dar eram deja prinsa in mai multe proiecte asa ca am neglijat idea. Luna aceasta am primit o imbratisare foarte frumoasa de la Cristina. Si asa cum e scopul provocarii, m-am emotionat foarte tare. Nu ma asteptam la cuvinte atat de frumoasa. Stiam ca imi citeste blogul, am mai interactionat din cand in cand (destul de rar) dar m-a luat total prin surprindere. Si cum bucuria se da mai departe....Imbratisarea virtuala din luna martie o dedic Ancai. Pe blogul ei (Casuta din poveste) se descrie astfel: "Ma numesc Anca...sunt intr-o continua cautare de lucruri mici simple si frumoase. Imi place sa rad, sa tac, sa vorbesc, sa ma joc cu culori, ate, prostioare, arome, sa beau cafea cu lapte si ceai bun cu oameni dragi. Imi place sa cred ca fac din casa mea o casuta din poveste:), unde va invit din cand in cand sa impartasim momente.  Imi place sa vizitez casuta ei din poveste cu multe povesti frumoase chiar daca uneori razbate o umbra de tristete (fie din cauza vremii sau a micilor piedici zilnice). Imi place cum isi coloreaza lumea din jurul ei, de ca canita de ceai, la proiectele colorata. Dar mai presus de toate imi place bucuria din sufletul ei, nevoie de a darui din preaplinul emotiilor ei si toate astea sunt exemplificate de acel zambet superb de copil fericit care acum se joaca, face nazbatii si priveste lumea cu ochi mari si frumosi. Asa ca in aceasta luna in care totul renaste gandurile mele merge spre Anca, spre "Casuta ei de poveste" si spre fetita ei, Ilinca, tot dintr-o poveste.Parada imbratisarilor virtuale publicate pana azi, va putea fi admirata la Loredana - Un ingeras de fata.

Din locurile de unde invatam:
Luna asta invat mult din traditii. Invat ca in acea gospodarie traditionala (cred ca din cele mai vechi timpuri) totul se refolosea. Gunoiul de grajd proaspat de la animale era bun la incalzirea solariilor/rasadnitelor iar celvechi de 2 ani era folosit ca ingrasamant la gradina. Invat ca ciclul in gospodariile traditionale este complet si tot ce pare inutuil isi gaseste utilitatea pe o alta ramura. 

Sunt recunoscătoare pentru:
Tot ce e in viata mea. 

Din bucătărie:
Am facut pilaf cu ciuperci si salata de vraza cu morcov si chec. Mai e o ciorba de cartofi de aseara si ca experimente saptamana asta am reusit sa fac branza de capra si unt de casa din smantana adunata.

Cu ce sunt imbracata:
Rochie de lana maro, ciorap 100 den si sosete de lana portocalii.
De craciun am primit 2 rochii de lana de lungime medie (pana sub genunchi) de la soacra mea si m-am indragostit de ele. Sunt practice si comode in casa. Asa ca mi-am imbunatatit garderopa cu inca 2 rochii si un sarafan de lana moale.

Citesc:
Despre cresterea caprelor si produsele din lapta de capra.

Ceea ce astept (sper):
Vremea buna cu soaremult, cu ciripit vesel de pasari si treaba prin curte/gradina.

Ce mai mesteresc:
Mai am o jumatate de maneca la puloverul degrade. Saptamana asta nu prea am avut timp de lucrat.

Ascult:
Muzica de relaxare. Cred ca s-a adunat multa oboseala sau poate nu am reusit eu sa ma relaxez saptamana asta. A fost un maraton continuu cu toate ca la finalul ei nu prea pot bifa multe rezultate notabile.

În casa:
E cald, e curat si miroase a levantica. Am schimbat draperiile si chiar daca initial mi s-au parut ca sunt cam inchise la culoare (sunt vengi dintr-o tafta cu insertie de catifea) si micsoreaza camera acum imi place aspectul "bogat" imprimat camerei alaturi de perdelele de organza albe.

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Discutiile cu sotul la un ceai seara.

Unele planuri pentru săptămâna viitoare:
In principal depind de vreme dar sper sa reusesc sa mai fac cate ceva prin curte...

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


7 comentarii:

  1. imi place imbratisarea ta, draga Corina. O voi include cu mult drag in parada imbratsiarilor virtuale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa fotografia ta cu copacul inflorit. SA ai o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce frumos draga Corina! MUUUUUltumesc draga mea:*, regula este sa o dau mai departe? Ce frumos ai mai scris tu:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca, ma bucur ca ti-a placut imbratisarea virtuala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Spuneai de emotii? Ai reusit sa ma emotionezi pe mine pana la lacrimi. Dupa cateva zile grele de care nu am crezut ca voi trece, postarea asta mi-a fost ca un balsam.
    Multumesc Corina! :*
    Te astept in fiecare luna cu imbratisari virtuala aducatoare de zambete!

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa incerc, crisitna s anu sar nici o luna. Ma bucur ca ti-a placut postarea. Sa ai o saptamana linistita!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.