28 martie, 2015

Fila de jurnal

Pentru astazi (data/hora):
Sambata 28 martie 2015, ora 17:07

Afara:
Ploua marunt. Miroase a proaspat, pitigoii anunta vreme rece in continuare, cocosul e pe balustrada cerdacului si canta voios...

Mă gândesc:
 La multe lucruri dar si oameni. 
Ma gandesc la Anca ca e bolnavioara si la faptul ca si eu am fost trantita de gripa dar ma gandeam ca e din cauza varstei :). Pana acum nu am stat in pat de la o gripa/viroza dar anul asta m-a doborat. Asa ca ii doresc insanatosire grabnica si spor in ce si-a propus (crosetat/tricotat/citit) si mai ales in "lupta" cu iepurasul. Si eu cred ca Pastele e o sarbatoare a luminii spirituale si nu a cadourilor. Chiar daca traditia spune ca de paste se iau haine noi in spiritul inoirii generale.
La Catrinel m-am intristat putin din cauza prietenii ei dar am vazut niste poze superbe la care visez si eu. Si ii doresc spor la ie. Imi place tare mult cum coase.

Sunt recunoscătoare pentru:
Micile bucurii topaitoare din curte mea: pisicuta mica, iedutele si tapusorul si de dimineata rozalii grohaitori.

Din bucătărie:
Supa de legume pe langa branza scoapta (pentru pasti), casul de capra, urda tot din lapte de capra si unt de casa din lapte de vaca.

Cu ce sunt imbracata:
Colanti negri si flausati, pulover in 2 nuante de maro locrat de mine pe vremea cand eram studenta :) si sosete de lana....

Citesc:
Carti usurele din seria romantica de la "Libertatea pentru femei"

Ceea ce astept (sper):
Vreme buna sa pot pune in pamant...

Ce mai mesteresc:
O caciulita de stat in curte.

Ascult:
Ploaia...

În casa:
Am inceput curatenia de paste asa ca miroase a detergenti. E ordine dar mai rastorn cate un sertar sa il reorganizez....

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Mirosul padurii primavara...

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii:
Probabil voi lenevi in speranta ca voi fugari gripa...

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:


2 comentarii:

  1. Imi place mult imaginea. Nici taranii nu mai sunt ce-au fost odată...
    Sa stii ca te apreciez pentru modul in care te gandesti cu mult drag la fetele tale dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Loredana. Din pacate e singurul mod in care pot arata ca citesc blogurile voastre. Nu pot lasa comentarii. De fiecare data cand incerc ma aleg cu un "ooops".
    Sper ca problema asta se va rezolva cand trec pe domeniu prorpiu dar mai am de invatat pana atunci...

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.