26 aprilie, 2015

Fila de jurnal

Pentru astazi (data/hora):
Duminica, 26 aprilie 2015

Afara:
A venit primavara, in sfarsit. Ciresii sunt in floare si mi se par serile prea scurte pentru cat as vrea sa ma bucur de misorul lor in lumina palida a amurgului. Perii din fata casei au incepus sa zumzaie de bucurie ca isi pot deschide florile. Pasarile ciripesc vesele iar umbra se tot muta pe parcursul intregii zile.

Mă gândesc:
La cate mai sunt de facut prin curte. Nu reusesc sa fac liste de prioritati. Parca toate sunt prioritare acum....

In curte: 
Gradina incepe sa prinda contur iar curtea e plina de tineret: pisicuta, caprite, porcusori, puiuti...

Sunt recunoscător pentru: 
Puterea de munca. Puterea de a merge inainte si intelepciunea de a alege. Pare ciudat dar pe masura ce trece timpul constat ca toate deciziile luate au fost "spre bine". Chiar si cele care nu pareau tocmai potrivite la vremea lor. Toate au dus la starea de bucurie, liniste si confort (mental si emotional) la care sunt acum.

Din bucătărie:
Cafea proaspata alaturi de paine de casa, cas proaspat de capra si ceapa verde. Pe aragaz am o tura de sirop de papadie de imbuteliat si in ca una la macerat (trebuie scursa astazi). Pe langa seria de borcanele mici de pe masa care asteapta sa fie umplute cu diverse unguiente cu plante...

Cu ce sunt imbracata:
Un pantalon negru, elastic, si o bluza cu maneci 3/4 alba cu cateva dungi orizontale rosii

Citesc:
Zilele astea chiar nimic. Nici macar bloguri. Doar am rasfoit o carte de gradinarit ca uitasem unele "vecinatati" la plante. Dar pe dupa-amiaza am pregatit un siropel de Mary Jo Putney.

Ceea ce astept (sper):
Sa am mai mult timp sa cos...

Ce mai mesteresc:
Un sal impletit dar merge greu din lipsa de timp...

Ascult:
Ciripitul pasarilor si zumzaiala albinelor. Cainii sunt molesiti de soare iar cocosul cauta umbra deja...

În casa:
E ordine, si liniste iar narcisele din vaza au adus primavara in casa

Unul dintre lucrurile mele preferate:
Amurgul in leagan cu suntele si mirosurile specifice vietii la tara.

Unele planuri pentru săptămâna viitoare:
Nu mai fac planuri. Incerc sa ma adaptez la vreme, la timp, la nevoile curtii.

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtăsesc:

Am facut etichete noi la produsele mele. Si prima din serie e papadia:




5 comentarii:

  1. Imi place tare mult eticheta conceputa de tine. spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Primăvară cu bucurie şi spor în toate cele bune să fie la voi, Corina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Loredana!
    Si la dv. Parinte Victor, primavara sa fie cu bucurii si toate cele bune si de folos! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. la tine totul este bine rânduit, ai o adevărată gospodărie!
    frumoasă şi interesant elaborată eticheta cea nouă - felicitări!
    cu drag, spor în activităţile ce apar mai tot timpul !

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa eticheta! cu siguranta, si siropul este pe masura! Felicitari! Ioana :)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.