13 ianuarie, 2016

si un rest de fir...

Cu firul ramas de la sosete am mesterit ceva colorat::


5 comentarii:

  1. Ce fumos, Corina! Galben, verde si mov? Arata bine asa colorat, mai bine decat pe alb. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!
    Imi plac mai mult colorate... Parca inveselesc camera...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara. Un lucru deosebit care merita admiratia, felicitari pentru creatiesau ca sa fim in ton pentru design. O seara minunata cu spor in tot ce faceti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult. Faceam si eu cand eram mica asa ceva, facwa si mama si bunica si sora/mea. Acum nimeni nu mai face din astea. Doar mama mai impleteste papuci din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.