13 ianuarie, 2016

zi de miercuri...

Zi de iarna, in mijlocul saptamanii. Incerc o prima postare de pe tableta cu gandul de a scrie mai des si mai mult. Am inceput saptamana cu gandul de a reincepe "Cina cea de taina" din nou, in punct cruciulita, pe panza aida alba si de alucra macar cate un fir pe zi. Si asta pentru ca nu e zapada si lumina din camera e putina iar la oftalmolog nu am ajuns inca. In schimb am primit cateva comenzi de creme din plante asa ca de doua zile am reinceput cautarea recipientelor potrivite atat ca forma, material dar si ca pret. Dar tot la borcanele de 120 de gr din sticla am ajuns. Pe de o parte sticla mi se pare mai de incredere decat plasticul pe termen lung iar pe de alta parte borcanele de sticla sunt elegante si pot fi usor etichetate. Din pacate comanda vine prin curier si e incomod la ridicarea coletului. Sper sa ajunga maine si sa pun poze atat cu borcanasele goale iar cat de curand cu ele pline.

2 comentarii:

  1. De Craciun am primit o crema de maini handmade facuta de o doamna din bacau. Borcanelul era micut, dar ceea ce mi-a placut era ca a fost pictat cu braduti pe el. Asa ca uite o idee gratuita. poate te ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult!
    Luisa stiu borcanele de pe Elemental dar am gasit la pret mai mic si mie mi se par mai cu "personalitate". Revin cu poze cat de curand si cu cremele mele. Si cu alte produse :)

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca ati trecut pe aici!
Imi cer scuze pentru ca mesajele vor fi moderate iar cele care includ reclame ca si cele care sfideaza bunul simt nu vor fi vizibile pe blog.
Va multumesc pentru intelegere.